miércoles, 26 de octubre de 2011

¿QUEN ME QUERE ADOPTAR?

Fai un par de semanas que ando a vagar pola escola. Os primeiros días achegábame aos cativos con ilusión, esperaba as carantoñas ás que estaba afeito. Sen entender  o porque, os mestres botábanme fora do recinto escolar. Os nenos querían xogar comigo pero os adultos non lle deixaban. Comecei a pasar fame, a ter feridas, perdín o meu colar pero, sobre todo, empecei a comprender que tiña que escapar das persoas… Hoxe, unha meniña, María, tróuxome as sobras do churrasco de onte, a mestra, aínda que chovía, queríamas dar pero eu escapaba, agora teño medo, estas semanas malláronme  moitas veces… ao final a fame puido máis que o medo e achegueime a comer… como eu non podo falar, a mestra pregunta por min: ¿quen me quere adoptar?...

No hay comentarios:

Publicar un comentario