A semana pasada, antes
de retomar os nosos xogos de cartas dos mércores, había que ver e anotar os
nomes dos gañadores das partidas de naipes en familia. Non foi tarefa doada, os
cativos tiñan que localizar a ficha do amigo co que querían empezar, ler e
escribir o nome do gañador e copiar e dicir o resultado acadado.
Cando a lista aumentaba e reliamos o traballo realizado aparecían novas dificultades ... ¿de quen era o papi que sacou 5 puntos?, ¿e a mami que logrou 10?... así descubriron a necesidade de matizar e incluír o nome propio de xogador. Os pequenos tamén quedaban abraiados: “¡Gemma ten dúas emes seguidas!”, ¿Como se chama este número?... Ademais de conceptos matemáticos ¡canto aprendemos cos xogos en familia!
Cando a lista aumentaba e reliamos o traballo realizado aparecían novas dificultades ... ¿de quen era o papi que sacou 5 puntos?, ¿e a mami que logrou 10?... así descubriron a necesidade de matizar e incluír o nome propio de xogador. Os pequenos tamén quedaban abraiados: “¡Gemma ten dúas emes seguidas!”, ¿Como se chama este número?... Ademais de conceptos matemáticos ¡canto aprendemos cos xogos en familia!
No hay comentarios:
Publicar un comentario