Mencía ten dous coches, Lucía regálalle tres
máis. ¿Cantos coches ten agora Lucía?... Pola súa parte Pablo prefire coller catro
e Gabriel darlle cinco… ¿Como representamos isto con números?... Como xa vos comentaramos a semana pasada, os mércores imos mergullarnos no mundo dos
problemas para intentar comprender a súa simbolización. Paseniño procuraremos
descubrir que significa o signo “+”, “-“ e “=” e cando podemos empregalo.
Os pequenos pola súa banda andan a voltas coa
cantinela, aprender a contar non é doado e necesitamos ter estabilidade no
reconto para facelo. Na casa podedes axudarlles a memorizar os
números na orde correcta animándolles a contar, calquera cousa sirve: os pasos da escaleira mentres subimos
ou baixamos, as pinturas que ten, os caramelos que lle
regalaron...; primeiro con nós; despois un número eles e outro nós, a modo de xogo para ver que
chega máis lonxe na serie numérica.
No hay comentarios:
Publicar un comentario