miércoles, 19 de noviembre de 2014

OS MÉRCORES TEMOS PROBLEMAS...


Mencía ten dous coches, Lucía regálalle tres máis. ¿Cantos coches ten agora Lucía?... Pola súa parte Pablo prefire coller catro e Gabriel darlle cinco… ¿Como representamos isto con números?... Como xa vos comentaramos a semana pasada, os mércores imos mergullarnos no mundo dos problemas para intentar comprender a súa simbolización. Paseniño procuraremos descubrir que significa o signo “+”, “-“ e “=” e cando podemos empregalo.

Os pequenos pola súa banda andan a voltas coa cantinela, aprender a contar non é doado e necesitamos ter estabilidade no reconto para facelo. Na casa podedes axudarlles a memorizar os números na orde correcta animándolles a contar, calquera cousa sirve: os pasos da escaleira mentres subimos ou baixamos, as pinturas que ten, os caramelos que lle regalaron...; primeiro con nós; despois un número eles e outro nós, a modo de xogo para ver que chega máis lonxe na serie numérica.

No hay comentarios:

Publicar un comentario